Grauwe ganzen in vlucht

Grauwe ganzen in vlucht

zaterdag 14 februari 2015

mijn valentijn...

Vanmorgen zat ik aan mijn bureau te werken voor de studie. Plots werd mijn aandacht getrokken door een vogel in de top van de boom aan de andere kant van de Breevaart. Ik kon hem niet gelijk thuisbrengen en moest in eerste instantie denken aan een grote lijster.
Toch maar even de verrekijker gepakt en daar was hij.
Mijn valentijn :-) Op deze 14e februari werd ik verrast door een nieuwe soort voor mij. En wat voor één! Een prachtig gekleurde pestvogel. Na een minuutje vloog hij over het spoor en ging daar in een struik zitten. In recordtijd mijn fototoestel gepakt en nog snel een foto kunnen maken. Het is dan wel geen topfoto maar onmiskenbaar mijn mooi gekleurde valentijn! Deze dag kan niet meer stuk :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten