Grauwe ganzen in vlucht

Grauwe ganzen in vlucht

zondag 4 januari 2015

zwachte kraai

Hier woon ik, bij Strandslag 9, zei de zwachte kraai.


Hoe ik aan mijn naam kom? Het zal wel door mijn zachte veren en karakter komen...

Ik vlieg graag door de duinen en heb meerdere uitkijkposten, maar...

Het liefst vlieg ik naar de zee. De oneindig grote zee en haar machtige vloedlijn.

Daar zit ik dan verstild...

en staar naar de golven.


Net als het leven voortrollend met hoogtepunten en diepe dalen. En soms ook glad en bespiegelend.

Maar soms ook als een berg om tegenop te zien.

  
 Dan vliegen de schuimvlokken mij om de veren.

Maar als je goed kijkt, zie je dat alles gekleurd is.




2 opmerkingen:

  1. Lieverd, je hebt verborgen poetische talenten. Je bent zelf een inspiratievogel. Geniet! Van de natuur en je hobby.
    Kus van je meissie.

    BeantwoordenVerwijderen