Grauwe ganzen in vlucht

Grauwe ganzen in vlucht

donderdag 15 januari 2015

kortsnavelboomkruiper?

Afgelopen herfst zijn we een paar dagen naar de Eiffel geweest. Toen ik afgelopen weken de foto's nog eens bekeek viel de lange achternagel van de boomkruiper mij op. Ik heb er wat vogelboeken op nageslagen en vermoed een kortsnavelboomkruiper gefotografeerd te hebben. Als amateur vogelaar weet ik het echter niet zo zeker. Ik hoop dat een lezer meer verstand heeft van deze kruipende boommuizen en wil reageren.




We zijn ook in wildpark Daun geweest en daar was een groot stuk bos waar een kolonie makaken woont. Voor de verandering daarom eens wat apen op de foto. Het was nog redelijk vroeg in de ochtend en deze chef wachtte ons als eerste op na een paar honderd meter. 


Deze aap had een mooi plekje gevonden in de ochtendzon.


En deze lieve kleine dromer poseerde prachtig op een paaltje. Ik heb de foto wat bewerkt waardoor hij mooier uitkomt.



 En als laatste nog een foto van dit edelhert. De foto is helaas niet heel scherp maar ik vind de compositie mooi, en natuurlijk gewoon een stoer beest!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten